شناسهٔ خبر: 124134 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی مطرح کرد؛

سیاستگذاری برای افزایش نقش مدیریتی بانوان در مجموعه وزارت راه و شهرسازی

مراسم بزرگداشت روز زن در وزارت راه و شهرسازی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هم‌اکنون ۳۰ درصد همکاران مجموعه وزارت راه و شهرسازی را بانوان تشکیل می‌دهند که تلاش خواهد شد تا این میزان افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ایمان اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی امروز ۲۰ دی در مراسم گرامیداشت روز زن در محل ساختمان دادمان ضمن تبریک روز زن به تمامی بانوان و آقایان شاغل در وزارتخانه بر تقویت مشارکت اقتصادی بانوان تاکید کرد و این مهم را از سیاست‌های کلان برشمرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نقش چندوجهی بانوان و تاثیری که بانوان در تحکیم بنیان خانواده و جامعه دارند، افزود: هم اکنون ۳۰ درصد همکاران مجموعه وزارت راه و شهرسازی را بانوان تشکیل می‌دهند که تلاش خواهد شد تا این میزان افزایش یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی یکی از ویژگی‌های برجسته بانوان را در مجموعه وزارت راه و شهرسازی اهتمام آنها بر انجام کارهای محوله با دقت بالا و حصول به نتیجه عنوان کرد.

اسلامیان در بخشی از سخنان خود یادآور شد: در ۳۰ سال گذشته نرخ بانوان تحصیل‌کرده کشور ۱۲ برابر شده است. اما به رغم تلاش‌ها این اقشار نرخ مشارکت اقتصادی بانوان پایین است که باید این نقش تقویت شود.

وی یکی از برنامه‌های آتی وزارتخانه راه و شهرسازی را تقویت نقش مدیریتی بانوان عنوان کرد.

اسلامیان در بخش دیگری از سخنان خود به بیان ویژگی‌ها و نقش تاثیرگذار بانوان مکتب اسلام پرداخت و گفت: کنشگری بانوان مکتب اسلام از جمله حضرت خدیجه، فاطمه (س) و زینب کبری نشان از چندوجهی بودن و کنشگرانه بودن نقش بانوان از صدر اسلام دارد که حتما الگوی بانوان جامعه امروز ایران نیز هست.