شناسهٔ خبر: 124183 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۶ دی ماه جهت جابجایی زائرین سالگرد شهادت سردار سلیمانی صورت گرفت؛

اعزام ۱۷۸ دستگاه اتوبوس از سیستان و بلوچستان جهت جابجایی زائرین به استان کرمان 

ناوگان مسافربری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از اعزام ۱۷۸ دستگاه اتوبوس جهت جابجایی زائران سالگرد حاج قاسم سلیمانی در حوزه تحت پوشش این اداره کل خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، تیمورباقری با اشاره به جابجایی یک هزار و ۸۷۰ نفر مسافر طی این مدت اظهار داشت: با توجه به برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی از روزشنبه  ۱۰ دی لغایت ۱۶دی ماه سالجاری، خدمات رسانی و تکریم شایسته  ودر شان زائرین و عزاداران آن سردار به ویژه تامین و تسهیل در ارائه خدمات مطلوب سفر متناسب با افزایش میزان تقاضای سفر به شهر کرمان و بازگشت این عزیزان به مقاصد اولیه سفر در دستور کار این اداره کل قرار گرفت. 

وی گفت: براین اساس هماهنگی های لازم با بخش خصوصی در استان برای خدمت رسانی و اعزام وسایل نقلیه مناسب جهت جابجایی در کوتاهترین زمان ممکن و برنامه ریزی تامین ناوگان برای برگشت زائرین، صورت پذیرفت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان کرد:همچنین در ایام مذکور تشدید نظارت بر فعالیت مدیران فنی شرکت‌های مسافربری و نظارت بر رعایت ضوابط حمل مسافر توسط ناوگان عمومی،تجهیز ناوگان به وسایل و تجهیزات ایمنی از قبیل وسایل سرمایشی و گرمایشی ،زنجیر چرخ،برگ معاینه فنی معتبر،کپسول آتش‌نشانی، جعبه کمک‌های اولیه، چکش شیشه و مثلث شبرنگ و ..... در دستور کار این اداره کل قرار گرفت. 

باقری در پایان خاطر نشان کرد:تمام تلاش اداره کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان این بوده  است که ناوگان مورد نیاز را برای بازگشت زائران  با اولویت ایمنی سفر، در کمترین زمان ممکن  تأمین کند.