شناسهٔ خبر: 124203 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با مزایده بزرگ املاک و مستغلات سازمان ملی زمین و مسکن انجام شد؛

مزایده املاک و زمین تجاری راه و شهرسازی در شهر های خوزستان

پناهی فر سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از مزایده ۱۴ قطعه تجاری و فراخوان ۱۰قطعه زمین در شهرهای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، محمد حسین پناهی فر با اشاره به برگزاری مزایده بزرگ املاک و مستغلات سازمان ملی زمین و مسکن اظهار داشت: همزمان با این مزایده بزرگ در استان خوزستان نیز مزایده ۱۴ قطعه تجاری و فراخوان ۱۰قطعه زمین در شهرهای استان انجام شده است.

پناهی فر گفت: اطلاعات کامل و تمامی مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد و شرایط مزایده تا پیشنهاد شرکت کنندگان در مزایده و بازگشایی پاکات و همچنین ابلاغ برنده از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیک دولت(ستاد) انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان افزود: ۱۰ پلاک تجاری در خرمشهر، یک قطعه زمین تجاری با کاربری نانوایی در ماهشهر، یک پلاک تجاری در بندر امام(ره)، ۲ پلاک تجاری (پلیس+ ۱۰) در هفتکل را به مزایده گذاشته ایم.

وی ادامه داد: یک قطعه زمین جهت احداث نمایشگاه و فروشگاه قطعات فلزی سنگین و یک قطعه زمین جهت احداث ادوات کشاورزی در شهرستان ماهشهر به آدرس ماهشهر جاده کمربندی هندیجان در این آگهی فراخوان شده است. پناهی فر اضافه کرد: در این آگهی سراسری ۸ پلاک نیز با کاربری پایانه بار در شهرستان ماهشهر فراخوان شده است.

وی افزود: مزایده هایی از این دست تا پایان سال جاری مجدد توسط اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان تکرار خواهد شد. لازم به ذکر است آخرین مهلت دریافت اسناد در سامانه ستاد ساعت ۱۹ مورخ ۲۳ دیماه سال جاری است.