شناسهٔ خبر: 124230 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی چهار خطه اهواز -ملاثانی-مسجدسلیمان

رحمان بهرامی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: عملیات اجرایی بخشی از چهار خطه اهواز -ملاثانی-مسجدسلیمان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، رحمان بهرامی در خصوص محور پر تردد اهواز به سمت مسجدسلیمان گفت: فاصله اهواز تا مسجدسلیمان حدود ۱۱۹ کیلومتر است که بخشی از این مسیر به طول ۲۶ کیلومتر از اهواز تا ملاثانی به صورت ۶خطه است.

وی افزود: عملیات اجرایی 10 کیلومتر از این مسیر حد فاصل پلیس راه ملاثانی تا شهر جدید رامین نیز آغاز شده است. بهرامی اعتبار اجرای این پروژه را 162 میلیارد تومان عنوان کرد که از محل اعتبارات ملی است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: تسهیل در تردد، کاهش مصرف سوخت، حوادث جاده ای و ارتقا سطح ایمنی جاده از اهداف این پروژه است .

وی با بیان اینکه بخش دیگری از این مسیر از دو راهی لالی تا میدان دانشگاه مسجدسلیمان که مسافتی ۱۰ کیلومتری است، ۹ کیلومتر از آن چهارخطه شده است، اظهار داشت: پروژه چهارخطه اهواز-مسجدسلیمان از لحاظ اقتصادی برای مردم و دسترسی محصولات کشاورزی به بازارهای هدف بسیار مهم و با اهمیت است.

بهرامی گفت: امیدواریم تا سال آینده بخش اعظمی از این طرح‌ها در محور اهواز - مسجدسلیمان افتتاح شوند و زیر بار ترافیکی بروند.