شناسهٔ خبر: 124251 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت مقام مادر و روز زن

قاری قران اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با صدور پیامی فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن را به همه‌ی بانوان بالاخص بانوان فعال در حوزه راه و شهرسازی تبریک و تهنیت گفت.  

متن پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

بیستم جمادی الثانی؛ سالروز ولادت با سعادت و پر میمنت عطیه الهی، بانوی آب و آیینه و آفتاب، صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها یادآور جایگاه رفیع زن و ارزش مقام مادر در تفکر الهی و انسان ساز اسلام است.   میلاد پربرکت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه‌ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی؛ زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی‌دارند.  

مادرانی که شهدای راه حق و فضیلت از دامان آنان رو به سوی شهادت گام برداشتند و پرچم عزت، شرف و مردانگی را برای همیشه برافراشتند. زنان ایرانی که مسئولیت خطیر پرورش نسل ها را به عهده دارند، همواره با الگو گرفتن از سیره آسمانی و الهی حضرت فاطمه (س) در قوام، دوام و تحکیم بنیان خانواده نقشی بی بدیل داشته و برای ساختن ایرانی آبادتر، متعالی تر و توسعه یافته تر از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.  

بی شک نقش سازنده‌ زنان ایرانی در تمام عرصه‌های توسعه اعم از اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و علمی بی بدیل و لایق تحسین بوده و هست.  

اینجانب میلاد سراسر نور دخت مکرمه رسول اعظم (ص)، کوثر نبی، حضرت فاطمه زهرا (س) را که به شایستگی بنام روز مادر و روز زن نام گذاری شده است به بانوان عزیز جامعه اسلامی بویژه بانوان گرانقدر، پرصلابت، زحمتکش وافتخار آفرین شاغل در اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان که در عرصه‌های مختلف، منشاء خدمات و برکات مهم و موثری در نیل به اهداف سازمانی بوده و درمسیراعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، گام‌های مثبت، ارزنده وموثری برداشته‌اند تبریک عرض می‌نمایم، و از درگاه خداوند متعال، برای همه آنان وخانواده محترمشان سلامتی، سربلندی، عزت، امید و بهروزی مسئلت دارم.   

همچنین تقارن مبارک ولادت دخت مکرم نبی گرامی اسلام و میلاد حضرت امام خمینی (ره) را بر تمامی ایرانیان سرافراز تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.