شناسهٔ خبر: 124253 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سال جاری صورت گرفت:

اعزام ۳ هزار و ۵۶۸ دستگاه ناوگان باری لرستان به بندر امام (ره)

اعزام ناوگان معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده استان لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳هزار و ۵۶۸ دستگاه ناوگان حمل و نقل کالا از استان برای حمل کالاهای اساسی به بندر امام خمینی(ره) اعزام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)، رضا عبدی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای تسریع در حمل کالا های اساسی از مبدا بنر امام خمینی(ره) به اقصی نقاط کشور، ۳هزار و ۵۶۸ دستگاه ناوگان حمل و نقل کالا از استان برای حمل کالاهای اساسی به بندر امام خمینی(ره) اعزام شده است.

وی به عملکرد اداره حمل و نقل مسافر در ۹ ماهه امسال اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال  تا ۳۱ آذرماه، یک میلیون و ۴۸۰ هزار و ۴۸۸ مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی لرستان جابجا شده نسبت به سال گذشته ۶ درصد رشد داشته است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده استان لرستان اضافه کرد: در سال جاری به ۸۸ دستگاه مبلغ ۲۱۴ میلیارد ریال تسهیلات جهت نوسازی ناوگان حمل ونقل مسافر پرداخت شده است.

عبدی تصریح کرد: صدور ۱۰۰۶مورد پروانه عبور برنامه‌های ترافیکی ، ثبت ۳۳۰ مورد تخلفات اضافه تناژ، کاهش ۱۶ درصدی متوفات سوانح جاده ای استان در جاده های روستایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته( با اعلام پزشکی قانونی کشور)، برگزاری ۸ دوره اموزش کارشناسان حمل و نقل شهرستان های تابع در خصوص قوانین و ضوابط حوزه ایمنی و ترافیک ، بررسی و ثبت تخلفات رانندگان و ارجاع به کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ به مقدار ۳۱۹ مورد، از جمله عملکرد اداره ایمنی و ترافیک این اداره کل در ۹ ماهه امسال است.