شناسهٔ خبر: 124315 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی:

شأن نخست ما خدمتگزاری مردم و ارایه خدمات باکیفیت است

وزیر _ مهرداد بذرپاش مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان یزد بر بهره‌مندی از توان مدیریتی بانوان تاکید کرد و گفت:شأن نخست ما خدمتگزاری مردم و ارایه خدمات باکیفیت است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مهرداد بذرپاش در حاشیه سفر استان یزد در مراسم سالروز ولادت حضرت زهرا (س) روز زن-مادر بر بهره مندی بیشتر از توان بانوان در پست‌های مختلف مدیریتی تاکید کرد و گفت شان نخست همه ما خدمتگزاری به مردم است و این ویژگی باید سرلوحه انجام کارها در بخش های مختلف قرار بگیرد.

وزیر راه و شهرسازی، افزود: در ستاد وزارتخانه نیز اعلام کردم که بهره مندی از بانوان ایران در قسمت های مختلف در مجموعه وزارت راه و شهرسازی افزایش می یابد.

بذرپاش در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر همبستگی و انسجام خواستار عمل به وظایف بیش از گذشته شد و تصریح کرد باید تلاش کنیم تا محیط کارمان با اعتقاداتمان هماهنگ شود. انتظار دارم همانگونه که در خانه و خانواده مسئولیت پذیری داریم در محیط کار نیز این ویژگی را از گذشته جاری و ساری کنیم تا بتوانیم آینده درخشان تری در مجموعه وزارت راه و شهرسازی رقم بزنیم.

وی بهره مندی از مشورت همکاران وزارت راه و شهرسازی را از برنامه‌های پیش رو عنوان کرد وی افزود: سازمانی که امروزش با روز گذشته تفاوتی ندارد دچار خسران میشود. ‌بنابراین انتظار می رود هر روز با ابتکارات جدید و تصمیم گیری های شجاعانه آینده بهتری برای راه و شهرسازی رقم بزنیم.

بذرپاش رضایتمندی مردم را در گرو ارائه خدمات با کیفیت و اقدامات مبتکرانه عنوان کرد و گفت: ارائه خدمات بهتر در زیر مجموعه های راه و شهرسازی از جمله بخش هوایی، راهداری، هواشناسی و... سبب می شود رضایتمندی مردم حاصل شده و مسئولیت های محوله با کیفیت بهتری ارائه شود.

وی در پایان بر بهره مندی از ظرفیت بانوان تاکید کرد و گفت: ما را از فکر ها و ایده های تان مطلع سازید.