شناسهٔ خبر: 124332 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازدید شبانه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان مطرح شد

آمادگی دستگاه های خدمات رسان جاده‌ای در طرح زمستانی ۱۴۰۱ سمنان

بازدید شبانه معاون استاندار سمنان.jpg معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان پنج شنبه شب از دستگاه‌های خدمات رسان در طرح زمستانی از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان، جمعیت هلال احمر و پلیس راه بازدید کرد و از نزدیک در جریان امکانات و تجهیزات امدادی دستگاه‌ها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سمنان)؛ محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در حاشیه بازدید از دستگاه‌های خدمات‌رسان استان سمنان با اشاره به اعلام هواشناسی مبنی بر نفوذ و فعالیت توده هوای پرفشار در هفته آتی گفت: این توده هوای سرد و بارشی در هفته پیش رو در مناطق مختلف استان فعال خواهد شد.
وی با اشاره به آمادگی دستگاه‌ها برای خدمات رسانی احتمالی در بارش برف اضافه کرد: بازدید امشب از دستگاه‌های امدادی استان با هدف بررسی میزان آمادگی آنها و روند فعالیت و خدمات رسانی آنها از نزدیک و عرض خدا قوت به نیروهای خدوم این دستگاه ها انجام شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به اهمیت آمادگی نیروها و دستگاه های خدمات رسان برای امدادرسانی به موقع و عدم غافلگیری بیان کرد: مردم باید با نشاط و شادابی از نزولات آسمانی و این نعمات خدادادی استقبال کنند، که این بارش ها به رونق بخش کشاورزی و بهبود سفره های آب زیرزمینی کمک می کند هر چند مشکلاتی برای مردم و دستگاه های خدمات رسان نیز در پی دارد.
وی همچنین تاکید کرد: مردم از سفر و ترددهای غیرضروری خودداری کنند تا در جریان این بارش ها مشکلات جدی بروز نکند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در بازدید شبانه از راهدارخانه آهوان در جریان وضعیت راه ها و ماشین آلات راهداری این منطقه قرار گرفت و گفت: امیدواریم با این سطح آمادگی راهداری استان در زمستان سال جاری هیچگونه مشکلی برای خدمت رسانی به مردم نداشته باشیم.