شناسهٔ خبر: 124365 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی انجام خواهد شد؛

کلنگ زنی ۲۳۲ واحد مسکونی ویژه خانوارهای دارای ۲ عضو معلول در سیستان و بلوچستان

مصطفی بیک مداح سیستان مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان از کلنگ زنی ۲۳۲ واحد مسکونی ویژه خانوارهای دارای ۲ عضو معلول در این استان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان مصطفی بیک مداح با بیان اینکه یکی از نیازهای اساسی در جامعه معلولان مسکن است، اظهار داشت: همزمان با دهه فجر انقلاب کلنگ زنی ۲۳۲ واحد مسکونی ویژه خانوارهای دارای ۲ عضو معلول در این استان انجام خواهد شد که در حال حاضر مراحل طراحی این پروژه انجام شده است و هم اکنون در فاز اخذ پروانه کار قرار دارد.

وی افزود: این واحدهای مسکونی در شهرهای چابهار، ایرانشهر، زاهدان، خاش و زابل با اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان بلاعوض توسط کمیته راهبری (بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بهزیستی، بنیاد مستضعفان، راه و شهرسازی و انجمن خیرین مسکن) احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: ۲۳۲ خانواده توسط سازمان بهزیستی شناسایی و معرفی شده اند و مجری خیرین مسکن ساز هستند و ناظر عالی این پروژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به سوابق این اقدامات اشاره کرد و گفت : حساب ۱۰۰ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تا کنون ۵۰ واحد مسکن ارزان در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان احداث و به نیازمندان اهدا کرده است.

بیک مداح افزود: همچنین ۴۰ واحد نیمه تمام دیگر نیز تحت عنوان خیرین  توسط حساب ۱۰۰ در سیستان و بلوچستان در حال تکمیل است.

وی در پایان گفت: تاکنون ۵۳۵ واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای خانواده های دارای دو عضو معلول ساخته و به این خانوارها تحویل شده است.