شناسهٔ خبر: 124366 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اعلام کرد؛

رسیدگی بیش از ۶۰۰ پرونده تخلفات  بخش حمل و نقل جاده ای در سیستان و بلوچستان 

کمیسیون معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان از بررسی ۶۴۱ پرونده تخلفات حمل و نقل جاده ای در  ۹ ماهه سالجاری خبرداد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)،تیمورباقری اظهار داشت:از این تعداد ۱۳۳پرونده  مربوط به مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای بوده و در کمیسیون ماده ۱۴ بررسی و۲۲۸ پرونده  مربوط به رانندگان و در کمیسیون ۱۱ مورد بررسی قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت:همچنین ۲۸۰ پرونده  مربوط به شرکت های حمل و نقل می باشد که  در کمیسیون ماده۱۲  بررسی  و در مجموع  طبق دستور العمل های صادره ، احکام لازم از جمله تذکر،جریمه و تعطیلی ۶ شرکت حمل و نقلی صادر شده است .

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  با اشاره به اینکه خدمات رسانی مطلوب به مردم و استفاده کنندگان از خدمات حوزه حمل و نقل یکی از وظایف ذاتی این اداره کل است ،یادآور شد: شهروندان گرامی می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به این اداره کل در شهرستان‌ها نیز به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراجعه و یا از طریق سامانه ۱۴۱  اطلاع دهند تا ضمن پیشگیری از وقوع تخلفات ، خدمات رسانی مطلوب به مردم و کاربران جاده ای ارائه شود .