شناسهٔ خبر: 124372 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انجام عملیات برفروبی و نمکپاشی در تمامی محورهای ارتباطی استان همدان

برف روبی در محورهای استان همدان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی در تمامی محورهای ارتباطی استان همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، صفر صادقی راد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: با اعلام وضعیت نارنجی از سوی هواشناسی استان همدان ۵۳۰ نیرو راهداری در ۳۵ راهدارخانه استان و با ۳۶۰ دستگاه ماشین الات راهداری در حال آماده باش قرار گرفتند.

وی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از امروز شنبه ۲۴ دی ماه در استان همدان، افزود: ️در تمام محورهای استان همدان شاهد بارش برف هستیم و با پیش بینی سازمان هوا شناسی این روند تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

صادقی راد تصریح کرد:هم اکنون عملیات برفی و نمک پاشی در تمامی محور های ارتباطی استان همدان در حال انجام است و با تلاش نیروهای راهداری تمام محورهای مواصلاتی استان همدان بجز محور فرعی و کوهستانی گنجنامه-تویسرکان،باز بوده و تردد به صورت عادی و روان در جریان است.

وی در ادامه تاکید کرد: از همه هموطنان گرامی خواهشمندیم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت اجبار به سفر حتما از به همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم، مواد خوراکی و پر بودن باک خودرو خود اطمینان حاصل نمایند، و با شماره گیری سامانه ۱۴۱ از وضعیت جوی و ترافیکی کشور مطلع شوند.