شناسهٔ خبر: 124383 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز بارش‌های پراکنده در محور قیدار- همدان

راهداری زنجان رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان از صدور هشدار نارنجی برای مواقع نسبتا بحرانی خبر داد و گفت: طبق پیش‌بینی‌ها از اواخر امروز شنبه (۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۱) سامانه بارشی از جنوب وارد استان می‌شود که در پی آن محورهای مواصلاتی شاهد بارش برف نسبتا سنگینی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، محمد محمدی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌ها از اواخر امروز شنبه (۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۱) سامانه بارشی از جنوب وارد استان می‌شود که در پی آن محورهای مواصلاتی شاهد بارش برف نسبتا سنگینی خواهند بود.

محمدی با بیان اینکه این سامانه ۲۴ ساعت در استان ماندگار است، اضافه کرد: انتظار می‌رود سامانه بارشی اواخر یکشنبه (۲۵ دی‌ماه) از استان خارج شده و هوای سرد جایگزین آن شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان از صدور هشدار نارنجی برای مواقع نسبتا بحرانی خبر داد و گفت: هم اکنون بارش برف در گردنه «سازین» محور قیدار- همدان آغاز شده است. برای ارائه خدمات به کلیه کاربران جاده‌ای، ادارات تابعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سرتاسر استان زنجان در حالت آماده‌باش قرار گرفته و اکیپ‌های راهداری پیش از بارش اقدامات مربوط به نمک‌پاشی را با جدیت انجام می‌دهند.