شناسهٔ خبر: 124393 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار خوزستان در جمع مدیران مجموعه راه و شهرسازی در استان:

طرح نهضت ملی مسکن اولویت اصلی دولت در استان خوزستان است

نشست استاندار خوزستان با مدیران شورای هماهنگی رو شهرسازی خوزستان استاندار خوزستان گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن اولویت اصلی دولت در استان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، علی اکبر حسینی محراب ،استاندار خوزستان، در نشست مدیران شورای هماهنگی راه و شهرسازی در استان که امروز شنبه ۲۴ دی ماه برگزار شد، گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان و تکمیل مسکن مهر از اولویت های کاری دولت در استان است.

حسینی محراب اظهار داشت: در کوتاه مدت چهره شهرها و جاده ها باید تغییر کند، جاده های ما باید توسعه پیدا کنند و مردم باید این تغییر را احساس کنند.

 وی ادامه داد: عملکرد شما مستقیم با رضایتمندی مردم سر کار دارد هرچه بهتر کار کنید موجبات رضایتمندی مردم را فراهم می کنید، کسب رضایتمندی مردم رضایتمندی خدا را در پی دارد.

استاندار خوزستان با تاکید بر بهره گیری از توان بخش خصوصی و استفاده از پیمانکاران توانمند اظهار داشت: در انجام پروژه ها کیفیت کار را مدنظر قرار دهید و از پیمانکاران توانمند استفاده کنید تا باعث افزایش رضایتمندی مردم شوید.

 حسینی محراب خطاب به مدیران زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی گفت: در کارهایتان از توان و ظرفیت شرکتهای دانش بنیان استفاده کنید و از تکنولوژی های نوین در اجرای پروژه ها بهره بگیرید.

  وی ادامه دا: با تکیه مدل مدیریت سنتی تحول ایجاد نمی‌شود باید تغییر رویه دهیم و مدل های نوین مدیریتی روی بیاوریم.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه باید از توان و ظرفیت جوانان و نخبه‌ها در راس کار ها استفاده شود گفت:از توان و ظرفیت های نیروهای نخبه و جوان بهره بگیرید و شایسته سالاری را مدنظر قرار دهید.

حسینی محراب  در ادامه تکمیل، توسعه و نگهداری راه آهن را در استان خواستار شد و افزود:رسیدگی و توسعه راههای شریانی و بین استانی بسیار حائز اهمیت است، ورودی های استان حتماً باید ساماندهی شود توسعه ریلی در توسعه اقتصادی استان نقش بسزایی دارد؛ ریل و راه آهن، فرودگاه‌ها و کشتیرانی اساس توسعه هستند.

وی اظهار داشت: اگر در شقوق حمل و نقل تحول ایجاد کنیم به توسعه می رسیم و اگر نتوانیم در این شقوق تحول ایجاد کنیم به توسعه پایدار نمی رسیم.

استاندار خوزستان گفت: در بخش شهرسازی و معماری رویکردمان باید توجه به معماری اسلامی باشد.

حسینی محراب با اشاره به لزوم توجه به روستا ها تصریح کرد: مسایل و مشکلات روستاها را خارج از نوبت پیگیری و رسیگی کنید، رفع مشکلات روستاها بسیار مهم است.

 وی ادامه داد: خدمت رسانی در حوزه فرودگاهی بسیار حائز اهمیت است و این در راستای تکریم شهروندان است.

استاندار خوزستان اضافه کرد: برای رونق شهرهای جدید هم باید جاذبه ایجاد کنیم تا بتوانیم در این شهرها رونق ایجاد کنیم.