شناسهٔ خبر: 124444 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از روز گذشته تاکنون

۹۰۰۰ کیلومتر باند از محورهای استان مرکزی برفروبی شد

برفروبی استان مرکزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از برف‌روبی ۹هزار کیلومتر باند از محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی ، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با اشاره به اقدمات صورت گرفته در مناطق بارشی استان اظهار داشت: به همت عوامل راهداری از روز گذشته تاکنون ۹۰۰۰ کیلومتر باند از محورهای مواصلاتی استان برفروبی شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت همچنین ۲۰۰۰ تن مخلوط ماسه و نمک به منظور جلوگیری از یخ زدگی محورهای مواصلاتی توزیع شده است.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان مرکزی با اشاره به آماده باش ۳۸۰ نفر راننده و راهدار گفت: ۲۲۶ دستگاه ماشین آلات،۵۴ اکیپ راهداری و ۳۵ راهدارخانه ثابت و سیار نیز در حال آماده باش هستند.

به گفته جهانی ببیشترین میزان بارش در شهرستان های شازند، خنداب، تفرش، غرب ساوه در بخش نوبران بویژه محور ساوه - همدان ثبت شده است.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان مرکزی در پایان باتوصیه به رانندگان و مسافران عبوری از محورهای این استان به رعایت توصیه‌های ایمنی ویژه تردد در روزهای برفی نظیر همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم، جیره غذایی خشک و سوخت کافی، گفت : مرکز مدیریت راه های استان با شماره تلفن) ۱۴۱ (گویا آماده پاسخ گویی به مسافرین و مردم عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راه های این استان میباشد همچنین هموطنان گرامی می‌توانند جهت آگاهی و اطلاعات لازم در خصوص وضعیت راه‌ها و تردد در جاده‌ها از طریق اپلیکیشن‌ ۱۴۱ نیز کسب اطلاع کنند.

برچسب‌ها: