شناسهٔ خبر: 124462 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اولویت کاری خود را اعلام کرد؛

افزایش رضایتمندی شهروندان و کارکنان

پناهی فر سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان افزایش رضایتمندی شهروندان و کارکنان را دو برنامه اصلی خود اعلام کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، محمد حسین پناهی فر در جلسه شورای معاونین این اداره کل اظهار داشت: برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و بررسی میدانی پروژه‌ها هر کدام از معاونین دو مرتبه در هفته سفر به شهرستان ها و بازدید از پروژه ها را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به لزوم ها آسیب شناسی روند اجرایی برخی از پروژه ها اظهار داشت: چالشها و موانع در سر راه اجرایی شدن پروژه ها را به موقع شناسایی کرده و برای رفع آنها راهکار ارائه کنید تا هر پروژه در موعد معین به اتمام برسد.

پناهی فر تاکید کرد: افزایش رضایتمندی شهروندان و کارکنان دو اولویت کاری است که باید با تمام توان برای تحقق آن تلاش کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از تلاش برای آماده سازی بستری برای پاسخگویی الکترونیک به شهروندان خبر داد و اظهار داشت: در راستای تکریم ارباب رجوع در تلاش هستیم برخی از خدمات مورد نظر شهروندان را به صورت غیرحضوری و از طریق سایت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ارائه کنیم.

پناهی فر با اشاره به تغییر شیوه پاسخگویی از شکل سنتی به پاسخگویی الکترونیک اظهار داشت: با این اقدام مراجعات حضوری شهروندان کاهش یافته و در کمترین زمان ممکن خدمات مورد نظر به شهروندان ارائه می گردد.

وی در خصوص افزایش رضایتمندی کارکنان نیز گفت: برای افزایش بهره وری کارکنان ضروری است مطالبات کارکنان به موقع و به طور کامل پرداخت شود.

او توجه به رفاهیات کارکنان را ضروری دانست و گفت: ایجاد فضای مطلوب و گسترش امکانات رفاهی و ورزشی برای کارکنان موجب افزایش کیفیت فرایند اداری و خدمت رسانی به مردم می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در جلسه شورای معاونین این اداره کل ضمن تاکید بر لزوم ارائه برنامه‌های تفریحی و ورزشی جهت شادابی و نشاط کارکنان و خانواده‌های آنها اظهار داشت: جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه کارکنان و خانواده آنها به مناسبت‌های مختلف باید برگزار شود.

وی تاکید کرد: اردوهای تفریحی، سیاحتی و زیارتی را ویژه پرسنل و خانواده های کارکنان برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اظهار امیدواری کرد: با تلاش و کوشش وافر برنامه های مورد نظر اجرایی را اجرایی موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.