شناسهٔ خبر: 124480 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی 24 ساعت گذشته انجام شد؛

برف روبی 6هزار کیلومتر باند از راه های شهرستان بهار همدان

برف روبی در محورهای استان همدان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بهار از برف روبی و نمک پاشی 6هزار کیلومتر باند از محورهای این شهرستان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان وحید صفدری رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بهار گفت: در طی 24 ساعت گذشته ۶۰۰۰ کیلومتر باند راه های حوزه استحفاظی شهرستان بهار برف روبی شده است .

وی تصریح کرد عوامل جهادگر راهداری شهرستان بهار در سه راهدار خانه همه کسی، رسول آباد و مرکزی در حال آماده باش کامل جهت عملیات برفروبی و نمک پاشی و امداد رسانی به خودرو های گرفتار در برف هستند.

صفدری اشاره کرد: طی برنامه ریزی های بعمل آمده با همکارانمان در محور های مواصلاتی شهرستان بهار در هنگام اجرای عملیات برفروبی و نمک پاشی، هماهنگ گردیده که همزمان از سه دستگاه ماشین آلات برفروب و نمک پاش جهت بالا بردن راندمان کاری استفاده گردد. وی در ادامه بیان داشت : در طی بارش برف از شب گذشته تا به کنون هزار تن شن و نمک مصرفی این شهرستان در محور های مواصلاتی بوده است. و تا اکنون بیش از شش هزار کیلومتر باند برفروبی و نمک پاشی در سطح راه های شهرستان بهار انجام گردیده است. به گفته وی عملیات برفروبی و نمک پاشی توسط ۴۰ نیروی راهدار و تعداد ۲۲ دستگاه ماشین آلات سبک،نیمه سنگین و سنگین در حال انجام است.