شناسهٔ خبر: 124483 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بعداز بارش برف دیشب و امروز انجام شد؛

برف روبی بیش از 18هزار و 500 کیلومترباند از محورهای استان همدان/ بازگشایی نزدیک به 1100 راه روستایی استان

خودروهای برفروب استان همدان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ضمن اشاره به برف روبی و نمک پاشی 18هزار و 563 کیلومترباند از راه های استان طی بارش شب گذشته و امروز اعلام کرد: راه 1098 روستاها نیز توسط راهداران سخت کوش بازگشایی شد.

ب️ه گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان صفر صادقی راد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: در طی 24 ساعت گذشته ضمن اشاره به اجرای ۱۸ هزار و ۵۶۳ کیلومتر باند برفروبی و نمکپاشی در راه های ارتباطی همدان از بازگشایی هزار و ۹۸ مورد راه روستایی خبر داد

وی تصریح کرد بارش برف سنگین از ساعات اولیه بامداد دیروز شنبه ۲۴ دی تقریبا در تمامی محورهای استان همدان آغاز شده و عوامل راهداری همچنان درگیر برفروبی و نمکپاشی محورهای مواصلاتی هستند. ️

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و با تلاش جهادی عوامل راهداری استان تاکنون در هیچ یک از محورهای استان بجز محور فرعی و کوهستانی گنجنامه-تویسرکان مسدودی نیست. ️خاطر نشان کرد: احتمال وقوع پدیده کولاک در همه گردنه ها و محورهای استان وجود دارد و این مستلزم پرهیز از سفرهای غیر ضروری بوده و تردد فقط با استفاده از زنجیر چرخ و رعایت سرعت مطمئنه امکان پذیر خواهد بود.

️صادقی راد ادامه داد: عملیات بازگشایی راه های روستایی استان از ابتدای صبح بعد از بازگشایی راه های اصلی آغاز شده است و تا کنون هزار و ۹۸ مورد راه روستایی بازگشایی شده است. ️وی ادامه داد: به دلیل بارش سنگین برف در برخی از مقاطع روستایی فقط دستگاه بلدوز قادر به فعالیت می باشد که همکاران بنده هم اکنون نیز مشغول بازگشایی راه های روستایی باقی مانده هستند که تا ساعاتی دیگر تمامی راه های روستایی استان همدان بطور کامل بازگشایی خواهند شد.