شناسهٔ خبر: 124523 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسئول میز خدمت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد؛

خدمت رسانی روزانه به ۱۰۰ نفر در میز خدمت اداره کل راهداری آذربایجان شرقی

مسول میز خدمت راهداری آذربایجان شرقی مسئول میز خدمت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: از زمان راه اندازی میز خدمت در این اداره کل، روزانه ۱۰۰ نفر از ارباب رجوع با مراجعه به این قسمت، کارشان پیگیری و مساعدت می شود.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ سعید بایسته مسئول میزخدمت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: یکی از رسالت های میز خدمت، انجام کارهای مربوط به قرارداد پیمانکاران است که هر روز به طور متوسط ۱۰ قرارداد به میز خدمت رسیده و ایرادات احتمالی رفع و به ادارات مربوطه در ستاد ارجاع می شود.

وی الکترونیکی شدن میز خدمت را گامی مهم در خدمت رسانی به مردم به عنوان‌ ولی نعمتان نظام عنوان کرد و گفت: در حال حاضر رسیدگی به پرونده ها و صورت وضعیت ها به صورت دستی بوده و پیگیری آن وقت زیادی را از مردم تلف می کند که در صدد هستیم با الکترونیکی شدن این میز، شیرینی خدمت گرفتن از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای را به ارباب رجوع بچشانیم.