شناسهٔ خبر: 124613 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با پیمانکاران و مشاوران طرح‌ها

گیلان -نشست مدیر کل با پیمانکاران با هدف بررسی ورفع موانع ومشکلات موجود، مدیر کل راه وشهرسازی گیلان با پیمانکاران حوزه راه وشهرسازی تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(گیلان)، در این جلسه هادی رحمانی مدیر کل راه وشهرسازی گیلان، هدف از برگزاری این نشست را هم اندیشی و تبادل نظر با پیمانکاران و شرکتهای عمرانی عنوان کرد و افزود: هدف همه ما(دستگاه اجرایی، مشاورین، وشرکتهای عمرانی و پیمانکاران) رشد و توسعه میهن عزیز و به ویژه استان گیلان بوده و تمام تلاش ما رسیدن به این امر مهم است و برگزاری این نشست ها روند مناسبی برای هم اندیشی و طرح مسائل و ارائه راهکار است.

وی افزود: این مجموعه ها همانند سه ظلع یک مثلث مکمل همدیگرند و باید تعامل معقولی بین آنها برقرار باشد و در این راه طبیعی است مشکلات و موانعی وجود داشته باشد که وظیفه دستگاه اجرایی است تا ظرفیت، توان ومشکلات پیمانکاران را شناسایی کرده و از این توان و ظرفیت، بهره برداری و مشکلات آنها را مرتفع کند.

در این جلسه بطور اختصاصی در خصوص پروژه های احداث پل اسالم و تقاطع غیر همسطح کنارگذر کلاچای بحث و گفتگو و مقرر شد در خصوص افزایش خطوط تولید قطعات فلزی با شرکت مربوطه هماهنگی لازم صورت گیرد.

همکاری و تسریع در بررسی و تایید کارکردهای پیمانکار جهت اخذ تخصیص موجود و اهتمام بیشتر در ساخت تیر های اصلی و برنامه‌ریزی جهت نصب پایه های موقت میانی و نصب و اجرای پل در کوتاه ترین زمان ممکن از دیگر مواردی بود که مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

رحمانی مدیرکل راه وشهرسازی گیلان خواستار تسریع در کار و ارائه گزارش هفتگی از روند اجرایی این پروژه ها شد.

وی با اشاره پیشرفت فیزیکی احداث پل اسالم گفت: این پروژه ۴۰ درصد پیشرفت دارد و با سرعت قابل قبولی در حال اجرا و تکمیل است.
مدیرکل راه وشهرسازی گیلان در ادامه از پیشرفت ۹۵ درصدی تقاطع غیر همسطح کنارگذر کلاچای خبر داد و افزود: طبق نقشه و مشخصات ابلاغی این پروژه در مراحل انتهایی و تکمیلی جهت افتتاح در دهه مبارک فجر قرار دارد که در این خصوص نیز هماهنگی های لازم با اداره راهداری، پلیس راه و اداره برق جهت نصب علائم ترافیکی واجرای روشنایی وتامین انرژی های لازم صورت گرفته است.

همچنین هماهنگی کامل باپیمانکار مربوطه جهت تکمیل میدان زیر پل و اتصال رویه های ورودی و خروجی پل و رفوژ میانی و جاگذاری نیوجرسی های باقیمانده صورت گرفته است و به امید خدا بزودی به بهره برداری می رسد.