شناسهٔ خبر: 124617 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی ادارات زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در گیلان

گیلان-اولین نشست شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی ادارات زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی اولین جلسه شورای هماهنگی ارتباطات واطلاع رسانی ادارات زیر مجموعه وزارت راه وشهرسازی در گیلان، با رویکرد تعامل بین دستگاه های وزارت متبوع به میزبانی اداره کل راه وشهرسازی گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(گیلان)، در این نشست، جواد بابایی سرپرست اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه وشهرسازی گیلان ورییس شورای هماهنگی روابط عمومی های مجموعه وزارت راه وشهرسازی در استان، با اشاره به تأکیدات مدیرکل محترم در برگزاری مداوم جلسات و حضور حداکثری و مشارکت موثر مدیران روابط عمومی در نشستها، خاطر نشان کرد: این جلسه به منظور هماهنگی وتعامل بین دستگاهی برای اجرای بهتر برنامه ها وسیاستهای ابلاغی وزارت راه وشهرسازی در استان تشکیل شده است که انتظار می رود بصورت مداوم وفصلی ادامه یابد.

وی با بیان اینکه نگاه رسانه ای مدیران یک پیشرو برای جهاد تبیین است، افزود: در راستای جهاد تبیین جهت آگاهی سازی، اطلاع رسانی دقیق و به موقع فعالیتهای انجام شده در حوزه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان، برگزاری نشست و تور خبری در ایام ا.. دهه مبارک فجر، شفافیت و مردمی بودن، جزو مهمترین سیاستها و برنامه های مدیران روابط عمومی دستگاه های تابعه است وبرای این امر باید از ظرفیت های نوین ارتباطی استفاده کرد.

سرپرست اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه وشهرسازی گیلان افزود: برپایی چنین نشست هایی با حضور مدیران کل مربوطه می تواند نقش اثر گذاری در بهبود عملکرد روابط عمومی ها ودرک متقابل از وضعیت کاری ایجاد کند.

اطلاع رسانی دقیق و به موقع فعالیت های انجام شده در استان، برگزاری نشست های مشترک واستفاده از پتانسیلهای ادارات در برگزاری همایشها و دوره های آموزشی، اشتراک گذاری دستاوردهای خبری، انتخاب عضوی ثابت در شورای روابط عمومی های استان با توجه به تعدد شاخه ها وگستره فعالیتهای وزارت متبوع وبرگزاری جلسات بصورت مداوم با چشم انداز بلند مدت از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

در این نشست ضمن بهره گیری از توانمندی اعضای شورا در جهت ایجاد هماهنگی و انسجام بخشی به فعالیت های محوله بر اساس شرح وظایف هر یک از واحدهای تابعه و سیاستگذاری های وزارت متبوع، مدیران روابط عمومی های حاضر در جلسه در خصوص وضعیت موجود و نیازهای مختلف در حوزه راه وشهرسازی، هواشناسی، راهداری وحمل ونقل جاده ای، بنادر ودریانوردی ،راه آهن، بنیاد مسکن، بانک مسکن، آزمایشگاه فنی مکانیک خاک، نظام مهندسی و شرکت عمران وبهسازی شهری به ارائه توضیحات پرداختند.