شناسهٔ خبر: 124656 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره امور مالی و درآمد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی اعلام کرد؛

بهبود معیشت کارکنان لازمه ارتقای بهره‌وری در هر سازمان

رییس امور مالی آذربایجان شرقی رئیس اداره امور مالی و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: اگر دغدغه های معیشتی و مالی کارکنان یک سازمان رفع شود، انگیزه کارکنان برای تلاش مضاعف بیشتر شده و میزان بهره وری در آن سازمان افزایش می یابد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ علی هرزندی رییس اداره امورمالی ودرآمد اداره کل گفت: پرداخت حقوق و مزایا در یک سازمان باید متناسب با سختی شغل کارکنان بوده و کارکنان باید دغدغه ای غیر از تلاش برای رسیدن به اهداف و چشم اندازهای تعیین شده توسط سازمان نداشته باشند.

وی با اشاره به نقش کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در توسعه اقتصادی و باز نگهداشتن شریان های اقتصادی مهم کشور تصریح کرد: به رغم اینکه راهداران در سرمای زمستان و گرمای تابستان در خط مقدم خدمت به مردم هستند و از جان خودشان مایه می گذارند، اما دریافتی آنها به نسبت سختی کارشان پایین بوده و نیازمند بازنگری است.

رئیس اداره امور مالی و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی همچنین تعیین شغل رانندگان وسائط نقلیه سنگین راهداری را به عنوان شغل سخت و زیان آور ضروری دانست.

هرزندی در ادامه از تلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی برای حمایت از کارکنان این مجموعه با اعطای تسهیلات خبر داد و گفت: به همه کارکنانی که از محل اعتبارات جاری حقوق دریافت می کنند، تسهیلات داده شده و با رایزنی هایی که با یکی از بانک های استان انجام شده، حدود ۲۰۰ نفر از کارکنان، تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.