شناسهٔ خبر: 124713 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام انجام شد؛

تجلیل از بانوان شاغل در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام

جلسه روز زن به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر از بانوان شاغل در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)،سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام اظهار داشت: زن در قرآن، کوثر نامیده شده و مصداق اقیانوسی از خیر و برکت .است. دامن پرمهرش به عنوان مادر ، سرچشمه برکات است و زمزمه مادر در گوش فرزند زمزمه الهی است.

وی گفت: بانوان شاغل در ادارات جدا از وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان توانسته اند به خوبی در حوزه های مختلف اداری و در بخش های مختلف اداره نقش مهمی ایفا کنند که این خود نشان از پشتکار، وظیفه شناسی و دلسوزی درانجام امور محوله آنان دارد.

چشمه خاور با اشاره به جایگاه والای حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: این بانوی جهان اسلام امروزه به عنوان الگوی بشریت به حساب می آید و با این وجود ما با شناخت واقعی و درست سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) می توانیم بیشتر جذب فضایل اخلاقی و زندگی آن شویم.

وی عنوان کرد: بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه(س)، امروزه به عنوان الگوی بشریت به حساب می آید و ضرورت است دختران،زنان ،مادران برای رسیدن به جایگاه والا؛ سیره عملی و سبک زندگی ایشان را در عرصه های مختلف الگوی خویش قرار دهند.

در پایان این مراسم از بانوان همکار این اداره کل با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.