شناسهٔ خبر: 124722 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شاهین دژ خبر داد؛

تسطیح، رگلاژ و ترمیم شانه نزدیک به ۱۸۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان شاهین دژ

IMG_20181111_101505.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شاهین دژ از نزدیک به ۱۸۵ کیلومتر تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه محورهای مواصلاتی این شهرستان طی ۹ ماه گذشته از سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، کاظم پاشایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شاهین دژ با تشریح مهم‌ترین اقدامات این اداره در ۹ ماهه گذشته از سال جاری برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان گفت : ۸۴۰۰ تن نخاله برداری، ۱۴۵ مورد اخطار کتبی به متجاوزین حریم راه ، ۱۲۱ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه و جمع آوری و تعمیر ۳۵ قطعه گاردریل از جمله این اقدامات بوده است.

وی افزود: همچنین در این مدت ۱۸۴.۷ کیلومتر تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه ها ، ۳۷.۳ کیلومتر پاکسازی و تسطیح حریم ، نصب ۱۴۵ عدد تابلو و علائم و جمع آوری، بازسازی و تعمیر ۴۰۷ عدد تابلو و علائم دیگر برای ایمنی محورهای ارتباطی شهرستان شاهین دژ انجام شده است.

پاشایی همچنین از خط کشی بالغ بر  ۱۴۹ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان شاهین دژ و نیز تعمیر و نصب  ۱۶۷ عدد چراغ هشدار چشمک زن ، شستشوی ۵۷۰ عدد تابلو و علائم و برچیدن علف های هرز به مقدار ۳۱ کیلومتر در محورهای مواصلاتی این شهرستان به عنوان سایر اقدامات انجام شده اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شاهین دژ  تا پایان آذر ماه سال جاری یاد کرد.