شناسهٔ خبر: 124748 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پس از بارش روز گذشته انجام شد؛

برف روبی ۶هزار و ۲۵ کیلومتر از جاده‌های فارس

برف روبی 6هزار و 25 کیلومتر از جاده های فارس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ضمن اعلام برف روبی ۶هزار و ۲۵ کیلومتر از محورهای استان طی بارش روز گذشته از امدادرسانی به ۷۸ نفر در جاده های استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، علیرضا راستیار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: روز گذشته همزمان با بارش برف راهداران با مصرف ۳هزار و ۸۴۵ تن شن و نمک توانستند ضمن برف روبی ۶هزار و ۲۵ کیلومتر از محورها به ۷۸ نفر نیز امداد رسانی کنند.

وی در ادامه افزود: راهداران همچنین در ۲۲ مقطع که ریزش صورت گرفته بود اقدام به ریزش برداری به همراه رگلاژ ۸۳ کیلومتر کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس همچنین تصریح کرد؛ در این عملیات راهداری ۵۸۶راهدار با بکارگیری ۳۵۳ دستگاه ماشین آلات راهداری انجام وظیفه کرده و در حین برف روبی به کمک ۴۲۶ خودروی عبوری اعم از در برف مانده، کمک به رانندگان در بستن زنجیر چرخ و اسکان در راهدارخانه های استان کردند.

لازم به ذکر است روز گذشته ۸شهرستان بارش برف، ۲۱شهرستان باران و ۵ شهرستان استان نیز دارای مه گرفتگی بودند.

راستیار در پایان گفت: از تمامی کاربران جاده ای تقاضا داریم ضمن رعایت کلیه قوانین و مقررات رانندگی ، حتما زنجیر چرخ در خودروهای خود داشته باشند و در صورت بروز هرگونه مشکل در سطح راه های استان با تلفن ۱۴۱ تماس حاصل کنند.