شناسهٔ خبر: 124822 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۹ ماهه سالجاری انجام شد؛

اجرای خط کشی ۲۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

خط کشی محورهای مواصلاتی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از خط کشی ۲هزار و ۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شمال استان توسط اکیپ امانی اداره ایمنی ترافیک وحریم راه های این اداره کل در ۹ماهه سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد اظهار داشت:هدف از خط کشی راهها منظم کردن حرکت وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی عبور و مرور و همچنین آگاهی دادن به استفاده کنندگان از راه و راهنمایی آنان است.

وی در ادامه گفت:خط کشی میزان ایمنی و دید در شب رانندگان را تا حد زیادی افزایش می دهد و سبب هدایت آنها در مسیر خود می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان تصریح کرد:همکاران ما در اداره ایمنی،ترافیک وحریم راه ها علاوه بر خط کشی محورها،  اجرا و نصب ۶۵۰۰ عدد علائم و تجهیزات ایمنی، اجرا و نصب ۳۰۰ عدد تابلو اطلاعاتی و کیلومتر شمار، تعمیر ۲۲۰ عدد چراغ‌ چشمک زن، رفع نقص روشنایی ۳کیلومتر از محورها و زیبا سازی و رنگ آمیزی ۲۷۰ عدد نیوجرسی را  انجام داده اند، که همه این اقدامات به افزایش ایمنی تردد کابران جاده ای کمک قابل توجهی خواهد کرد.

کرد در پایان خاطر نشان کرد:حوادث جاده‌ای همواره یکی از دغدغه‌های نگران‌کننده در استان سیستان و بلوچستان بوده که امیدواریم با ارتقای ضریب ایمنی راه‌ها شاهد کاهش جدی تلفات و خسارات رانندگی باشیم.