شناسهٔ خبر: 124836 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

بیش از ۷۰ درصد وظیفه مندی روسای شهرستانی در حوزه فعالیت های راهداری است

راهداری گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اهمیت فعالیت های راهداری در خدمات دهی به مردم بویژه در فصل زمستان، گفت: بیش از 70 درصد این فعالیت ها را 11 شهرستان تابعه انجام می دهند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی در سومین جلسه شورای اداری سال 1401 با حضور معاون منابع انسانی اداره کل منابع انسانی پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و هیات همراه و معاونین و روسای ستادی و شهرستانی اداره کل افزود: هماهنگی با معاونت راهداری و کمک و همیاری یکدیگر در راهداری موجب افزایش صمیمت ها و همدلی های موجود در سایه حفظ سلامت و اخلاص کاری می شود.

وی، تنوع و گستردگی کارهای راهداری را متعدد بیان کرد و گفت: خوب عمل کردن در این فعالیت ها نتایج آنها به مردم، اداره کل، استان و سازمان بر می گردد.

مصدقی با بیان اینکه هم اکنون در حال اجرای طرح راهداری زمستانی هستیم، ادامه داد: لازم است آمادگی های لازم از قبیل تدارک شن و نمک، ماشین آلات و تجهیز راهدارخانه ها با توجه به هشدارهای هواشناسی بیش از گذشته صورت گیرد.

این مقام مسوول گلستان از ابلاغ دستورالعمل ها و تدارک برای آمادگی های لازم طرح راهداری نوروزی نیز خبر داد.

مصدقی، راههای روستایی را جزو راههای حساس، استراتژیک و پرمخاطب استان خواند و گفت: پروژه های خرد و پراکنده زیادی در این حوزه وجود دارد که برای اجرای با کیفیت آنها به برنامه ریزی های مدون نیاز داریم.

وی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان را از دستگاههای اجرایی، فنی و تخصصی دانست و افزود: این مسوولیت برعهده ماست که قانونی و شرعی به گونه ای عمل کنیم که در متن جامعه و برای مردم باشیم.

این نشست با بیان نظرات و پیشنهادات پیرامون وضعیت منابع انسانی اداره کل و شهرستان ها ادامه یافت و با حضور معاون منابع انسانی اداره کل منابع انسانی پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حکم سرپرستی ابراهیم جاویدزاده به معاونت فنی و راههای روستایی، سلیم اصغری به معاونت راهداری و سیده رومیتا عقیلی به ریاست اداره برنامه و بودجه اهدا و از زحمات غلامرضا بیکی، قاسم دبوری فریمانی معاونین و مرجان مهدی زاده ریاست پیشین قدردانی شد.