شناسهٔ خبر: 124866 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در حاشیه بازدید نماینده ۵ شهر جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی از بزرگراه کهنوج _رودان عنوان شد:

۲۰ کیلومتر از بانددوم بزرگراه کهنوج رودان با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در دست اجرا است

شکرالهی بازدید رودان - کهنوج مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان درحاشیه بازدید نماینده ۵ شهر جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی از بزرگراه کهنوج – رودان و پل ورودی منوجان، از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی این پروژه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، محمد ساردویی مدیرکل راه و شهر سازی جنوب کرمان دربازدیدی که به همراه نماینده ۵ شهرجنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی از بزرگراه کهنوج -رودان داشت بیان کرد : این پروژه از جیرفت تا رودان به طول ۱۹۵ کیلومتر است و تا کنون ۱۳۲کیلومتر آن به صورت دوبانده تکمیل و به بهره برداری رسیده و ۲۰ کیلومتر باقی مانده در حال انجام است و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اظهارداشت : قطعه دوم و سوم  کهنوج -رودان به طول ۲۰ کیلومتر درحال اجرا است و با توجه به روند اجرایی پروژه ۵ کیلومتر آن تا دهه فجر امسال تکمیل خواهد شد و  مابقی شامل تکمیل زیر سازی ، ابنیه فنی و ... در حال انجام است.

ساردویی ادامه داد: در طول کل  مسیر  جیرفت به رودان چهار پل بزرگ شامل پل سرجاز ، جنگل آباد ، بهادر اباد و پل بزرگ منوجان در حال احداث است  که با حضور نماینده ۵ شهر جنوبی از پل ورودی منوجان بازدید  کردیم که تا کنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دادشته است.

شکرالهی نماینده پنج شهر جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از اداره کل راه و شهر سازی خواستار تسریع در انجام پروژه ها در ۵ شهر جنوبی به ویژه پل وردی منوجان شد و اضافه کرد: با تکمیل این بزرگراه و پل منوجان  ضمن  تسهیل در تردد شاهدکاهش تصادفات خواهیم بود.