شناسهٔ خبر: 124877 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۶۳ کیلومتر از محور ماهدشت- اشتهارد خط‌کشی شد

خط کشی محور ماهدشت- اشتهارد رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از اجرای پروژه خط‌کشی محور مواصلاتی ماهدشت- اشتهارد به طول ۶۳ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، مرتضی داودی با بیان اینکه خط‌کشی راه‌ها از مقرون به صرفه‌ترین علائم ایمنی هستند چون مستقیما در دید راننده قرار دارند، اظهارکرد: به منظور افزایش ایمنی، هدایت وسایل نقلیه و کاهش میزان تصادفات رانندگی، ۶۳ کیلومتر از سطح راه محور ماهدشت- اشتهارد خط کشی شد.

وی افزود: این پروژه با استفاده از ظرفیت امانی اداره‌کل راهداری البرز اجرا شد و با انجام آن ۲۷ کیلومتر از سطح راه در لاین رفت، ۲۷ کیلومتر در لاین برگشت و ۹ کیلومتر از کمربندی محور اشتهارد- ماهدشت خط‌کشی شد.

این مسئول در پایان با بیان اینکه خط‌کشی راه‌های استان به طور معمول یکبار در سال انجام می‌شود، افزود: عدم عبور وسایل نقلیه ازروی خطوط به‌خصوص در ساعات اولیه بعد از اجرای عملیات خط‌کشی، نقش موثری در ماندگاری خطوط و نقوش ترافیکی دارد لذا از رانندگان می‌خواهیم نسبت رعایت این مهم توجه لازم را داشته باشند و دربین خطوط حرکت کنند.