شناسهٔ خبر: 124890 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خبر داد:

ریزش برداری جاده‌ها در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله شهرستان خوی

DJI_0038.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در حاشیه جلسه مدیریت بحران شهرستان خوی به ریاست استاندار این استان از خدمت رسانی راهداران در مناطق زلزله زده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و نقل جاده ای آذربایجان غربی با حضور مرادی مشاور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از مناطق زلزله زده شهرستان خوی بازدید و در جلسه مدیریت بحران این شهرستان به ریاست استاندار آذربایجان‌غربی شرکت کرد.

آرامون در حاشیه جلسه مدیریت بحران شهرستان خوی با اعلام ریزش برداری در محورهای خوی - قطور و خوی - چالدران در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله توسط ماشین آلات راهداری شامل یک دستگاه گریدر و یک دستگاه لودر در هر یک از محورهای ذکر شده گفت : هم اکنون تردد در این محورها بدون مشکلی در جریان است.

وی با ابراز همدردی با زلزله زدگان شهرستان خوی افزود: در محورهای روستایی قاشقابلاغ ، بیانلو و حصار کوچک هم ریزش کوه و مسدودی وجود داشت که این محورهای روستایی نیز توسط راهداران خدوم توسط یک دستگاه لودر در اسرع وقت بازگشایی و امکان اعزام کامیون های حامل چادر و اقلام ضروری هلال احمر به این مناطق زلزله زده میسر شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار داشت: اعزام ۶ دستگاه کامیون برای بارگیری و حمل چادر و اقلام ضروری از هلال احمر شهرستان های ارومیه ، ماکو ، چالدران و خوی به مناطق زلزله زده توسط این اداره کل از سایر اقدامات انجام شده در راستای خدمت رسانی به مناطق زلزله زده شهرستان خوی بوده است.

آرامون گفت : با بررسی های انجام گرفته خوشبختانه در این زلزله آسیبی به راه و ابنیه فنی وارد نشده است.