شناسهٔ خبر: 124905 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان:

۳ محور اصلی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان بازگشایی شد

بازگشایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از بازگشایی محور اصلی کنارک_کهیر، محور روستایی پارک_پیرسهراب و همچنین محور مرزی ریمدان در جنوب این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر،جلال الدین قادری اظهار کرد: بر اثر بارندگی های ۲۸ دیماه ۴ محور در جنوب استان مسدود شد که با تلاش راهداران بعد از فروکش کردن سیلاب سه مسیر ذکر شده بازگشایی شد.

وی ادامه داد: همچنان محور روستایی چاهان_زرآباد مسدود است.

قادری با بیان اینکه ۵۰ گشت راهداری در قالب ۳۴۰ نیروی راهدار و با ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در محور های جنوب سیستان و بلوچستان در آماده باش کامل هستند افزود: پس از بارندگی های اخیر با تلاش نیرو های راهداری ریزش برداری در محور های جنوب استان انجام و عملیات بازگشایی محور های مسدود شده همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با بیان خسارات ناشی از سیل و طغیان رودخانه های محلی در محور های جوب استان گفت: در مجموع میزان خسارت اولیه به زیرساخت راه های ارتباطی جنوب استان تا کنون ۸۵ میلیارد تومان برآورد شده است.

قادری تصریح کرد: هم اکنون بجز محور ذکر شده سایر راه های ارتباطی اصلی،فرعی  و روستایی بازگشایی و باز است و تردد در آن ها جریان دارد.

وی خاطر نشان کرد: هم استانی های عزیز می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه های جنوب استان مطلع شوند.