شناسهٔ خبر: 124925 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان خبر داد؛

پیشرفت ۵۰ درصدی کمربندی پیربکران

هوشنگ طایی - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان گفت: پروژه احداث کمربندی پیربکران به طول ۲.۵ کیلومتر دارای پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی است و در مراحل بعدی نیاز به ساخت دیوار حائل، اجرای عملیات خاکی، بیس و آسفالت دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ هوشنگ طایی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان با بیان اینکه سرعت بخشی به اجرای پروژه های راهسازی این شهرستان در حال پیگیری است، اظهار داشت: پروژه احداث کمربندی پیربکران به طول ۲.۵ کیلومتر دارای پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی است.  

وی افزود:  این پروژه در مراحل بعدی نیاز به ساخت دیوار حائل، اجرای عملیات خاکی، بیس و آسفالت دارد. همچنین پل خوانسارک نیز دارای پیمانکار منتخب بوده و ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان با اشاره به پیگیری های بعمل آمده جهت تعیین تکلیف پروژه پل آبنیل اذعان داشت: این پل دارای دو دهانه ۱۲ متری و سه کیلومتر راهسازی است که در حال حاضر ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.  

وی در خصوص وضعیت کمربندی جنوب غرب اصفهان بیان داشت: این کمربندی به عنوان بخشی از رینگ چهارم استان در ایجاد ارتباط بین استان‌ها و شهرهای جنوبی و غربی کشور بسیار با اهمیت است.  

وی افزود: محور اصفهان شهرضا، ارتباط شهر اصفهان با مناطق جنوبی کشور (از قبیل شیراز و یاسوج) و محور آزادراه ذوب آهن، ارتباط اصفهان با مناطق جنوب غرب کشور (مثل زرین شهر و شهرکرد) را برقرار می‌کند لذا احداث کمربندی جنوب غرب اصفهان در تسهیل ارتباط بین این دو منطقه بسیار حائز اهمیت است.  

وی عنوان کرد: قطعه ای از این پروژه به طول ۴ کیلومتر در مرحله تکمیل پل ها و پخش بیس است همچنین پل زیرگذر افجد در محور کمربندی جنوب غرب با دو دهانه ۱۳.۵ متری و ۲.۵ کیلومتر راهسازی دارای ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.