شناسهٔ خبر: 124936 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی از طرح نهضت ملی مسکن زاهدان بازدید کرد

معاون وزیر راه زاهدان معاون شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در سفر به سیستان و بلوچستان از طرح‌های در دست ساخت طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت و راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، فرزانه صادق مالواجرد معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان، مدیران کل راه و شهرسازی شمال و جنوب استان و جمعی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی از طرح نهضت ملی مسکن زاهدان در سایت‌های آرمان شهر و تفتان به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های این استان بازدید کرد.

به گفته دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان هم‌اینک ۱۹ هزار و ۸۷۹ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این استان در دست ساخت است که با پیشرفت فیزیکی مطلوب واحدهای در دست ساخت این طرح در استان یعنی ۵۵ درصد است که تا پایان سال بخش قابل توجهی از آنها در مناطق شهری و روستایی آماده بهره‌برداری شود.

عطاء اله اکبری افزود: همچنین سهمیه ساخت واحدهای مسکونی این طرح مهم ملی در محدوده شهرهای زیر پوشش اداره‌کل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در برنامه چهار ساله ۹۶ هزار و ۱۹۶ واحد بوده که تاکنون عملیات ساخت ۱۱ هزار و ۶۷۱ واحد آن آغاز شده است.

معاون شهرسازی وزیر راه و شهرسازی در سفر به سیستان و بلوچستان علاوه بر طرح‌های طرح نهضت ملی مسکن از مناطق حاشیه شهر زاهدان و میدان در دست ساخت راه و شهرسازی زاهدان بازدید و ظهر امروز در جلسه شورای مسکن این استان شرکت کرد.