شناسهٔ خبر: 124939 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از میدان در دست ساخت راه و شهرسازی زاهدان

سیستان معاون شهرسازی وزیر راه و شهرسازی به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیران کل راه و شهرسازی شمال و جنوب استان از میدان در دست ساخت راه و شهرسازی زاهدان بازدید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، فرزانه صادق مالواجرد معاون شهرسازی  وزیر راه و شهرسازی به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیران کل راه و شهرسازی شمال و جنوب استان و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی از میدان در دست ساخت راه و شهرسازی زاهدان بازدید کرد. 

به گفته مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان میدان راه و شهرسازی زاهدان در دو فاز، طراحی المان های ویژه و ساخت محوطه توسط این اداره کل در دست ساخت است تا به یکی از بزرگترین و زیباترین میدان های شهر زاهدان تبدیل شود .

عطاء اله اکبری با بیان اینکه این استان با تاریخی کهن و آثار و اماکن متعدد باستانی و تاریخی و مناظر بکر و دیدنی جذابیت‌های بی‌بدیل فراوانی برای گردشگران داخلی و خارجی دارد، گفت: المان ورودی این میدان در سازه هشت ضلعی ساخته خواهد شد که در هر ضلع آن به مساحت تقریبی ۷۰ متر مربع با تاکید بر رویکرد وحدت ملی و مذهبی تصاویر امکان تاریخی و گردشگردی از شمال تا جنوب استان به شکل برجسته کار خواهد شد تا هر گردشگری با دور کامل در اطراف آن در چند لحظه زیبایی های فرهنگی این استان را ملاحظه نماید.

وی با تاکید بر اینکه فاز دوم میدان ورودی شهر زاهدان نیز تا اوایل سال آینده به اتمام خواهد رسید تصریح کرد: مجموعاً ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این پروژه پیش بینی شده است.

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از میدان در دست ساخت راه و شهرسازی زاهدان

معاون شهرسازی  وزیر راه و شهرسازی در سفر به سیستان و بلوچستان همچنین از مناطق حاشیه شهر زاهدان بازدید کرد.