شناسهٔ خبر: 124967 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در حاشیه بازدید اعظمی نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از دو پل سرجاز و جنگل اباد عنوان شد:

پایان عملیات اجرایی پل سرجاز در بزرگراه جیرفت کهنوج

جنوب کرمان اعظمی مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در حاشیه بازدید اعظمی نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از دو پل سرجاز و جنگل اباد ازپایان عملیات اجرایی پل سرجاز در بزرگراه جیرفت – کهنوج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی جنوب کرمان، محمد ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در بازدیدی که به همراه نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از دوپل سرجاز و جنگل آباد داشت ، عنوان کرد : عملیات اجرایی پل سرجاز به پایان رسیده و پل  جنگل آباد در مسیر بزرگراه جیرفت- کهنوج با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال انجام است.

 وی در ادامه اظهار داشت : عملیات اجرایی پل سرجاز با ۱۳ دهانه ۲۸ متری ۱۰۰درصد تکمیل شده و بزودی با برطرف شدن مشکل معارضین زمین های اطراف این پل به بهره برداری خواهد رسید

ساردویی گفت : همچنین پل جنگل آباد به طول ۱۹۶ متر به ۷ دهانه ۲۸ متری با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال انجام است که امید واریم تا اردیبهشت ماه سال۱۴۰۲ به پایان برسد.

وی درادامه در خصوص پل جنگل آباد،افزود: عملیات اجرایی تیرهای پل تکمیل شده وبزودی درمحل پل قرارخواهند گرفت.

اعظمی نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از زحمات اداره کل راه و شهرسازی بیان کرد : در این بازدید،مواردی که بیشتر مورد بررسی قرارگرفت مشکلات بودجه ای این دو پروژه  بود که امید واریم در مجلس شورای اسلامی به همراهی دیگر مسئولین این مشکل رفع شود و همانطور که اشاره شد مشکل معارضین  پل سرجاز نیزبا کمک مسئولین  استان و شهر ستان حل شود تابه بهره برداری برسد.

وی در خصوص اهمیت این پلها گفت : محور مواصلاتی جیرفت – کهنوج اتصال استان کرمان به جنوب کشور از همین  پلها می گذرد و می تواند کمک مهمی به رونق اقتصادی و کشاورزی منطقه جنوب کرمان باشد.