شناسهٔ خبر: 125011 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با همکاری اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان

اولین قسمت انیمیشن "خانواده مسیری ها" تولید شد

اولین قسمت انیمیشن "خانواده مسیری ها" تولید شد علی الله دادیان از رونمایی اولین قسمت سریال انیمیشن "خانواده مسیری ها" در اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه  خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان) کارگردان سریال انیمیشن "خانواده مسیری ها" گفت: این سریال یک مجموعه 70 قسمتی است که در جهت ارتقای فرهنگ رانندگی و افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای در دست تولید است.

وی افزود: این سریال به صورت دو بعدی با 7 شخصیت اصلی به سفارش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان ساخته می شود .

داستان‌ این سریال تحت پویشی به نام سبا و با شعار، سوگند برای ایمنی نوشته شده و اکثرا در جاده و خودرو اتفاق می افتد که مادر و دختر خانواده به نام سبا و سوگند تلاش می کنند تا خانواده خود را نسبت به رعایت قوانین آگاه کنند.

این کارگردان با اشاره به این که نویسندگی این مجموعه را محمد کراچیان بر عهده دارد افزود: میعاد صبری، علی رضا نصر، سودابه هارونی، سوسن طاهر زاده، احمد مرتضوی، مریم بابایی، محمد امین رجبی، وحید مظاهری و شمیم رستگارکیا اعضا تیم تولید این مجموعه هستند.

انیمیشن "خانواده مسیری ها" محصول دپارتمان تولید انیمیشن کانون دلسا نگار است که در 70 قسمت یک دقیقه ای ساخته می‌شود و در حال حاضر قسمت اول آن تولید و نگارش 10 قسمت آن نیز انجام شده است.