شناسهٔ خبر: 125020 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل خبر داد:

احداث ۴ مجتمع و پارک اداری در سیستان و بلوچستان با متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد

مهدی شهرکی سرپرست اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر چهار مجتمع و پارک اداری در شهرستان های هیرمند، مهرستان، زهک و سیب و سوران توسط این اداره کل با متوسط پیشرفت فیزیکی حدود ۷۵ درصد در دست ساخت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، مهدی شهرکی با بیان اینکه مجتمع های اداری به منظور رفاه حال شهروندان گرامی استان برای دریافت خدمات دولتی احداث می‌شود، اظهار داشت: پارک های اداری شهرستان های هیرمند و مهرستان دارای زیر بنای ۲ هزار و ۷۶۷ متر مربع است که پیشرفت فیزیکی آنها به ۸۵ درصد رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین برای ساخت پارک اداری شهرستان سیب و سوران در گستره ۲ هزار و ۷۶۷ متر مربع و با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد تاکنون افزون بر ۵۴ هزار و ۶۰۴ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

سرپرست اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی ساخت مجتمع و پارک اداری شهرستان زهک خبر داد و افزود: برای تکمیل این پروژه به مساحت یک هزار و ۵۶۰ متر مربع نیز تاکنون بیش از ۷۰ هزار میلیون ریال اعتبار هزینه شود.

شهرکی با بیان اینکه جهت تکمیل پارک های اداری در دست اداره کل راه و شهرسازی شمال استان در مجموع افزون بر ۳۲۰ هزار میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است، ابراز امیدواری کرد تا با تخصیص اعتبارات لازم این پروژه‌ها با سرعت بیشتری تکمیل و جهت خدمت‌رسانی به مردم گرامی استان به حوزه‌های مربوطه تحویل داده شود.

احداث ۴ مجتمع و پارک اداری در سیستان و بلوچستان با متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد