شناسهٔ خبر: 125073 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دیدار رئیس ستاد نماز جمعه شیراز با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان صورت پذیرفت؛

تقدیر از خدمات بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس

تقدیر از خدمات بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس رئیس ستاد نماز جمعه شیراز در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از تلاش های شبانه روزی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس خصوصا در بارش های اخیر قدردانی کرد.

رئیس ستاد نماز جمعه شیراز در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از تلاش های شبانه روزی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس خصوصا در بارش های اخیر قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، فخارزاده رئیس ستاد نماز جمعه شیراز در نشست مشترک اعضای این ستاد با مسئولان راهداری استان فارس از خدمات رسانی شبانه روزی به مردم شریف استان و سایر کاربران جاده ای تقدیر و تشکر بعمل آورد.

فخارزاده در ادامه افزود : ستاد نماز جمعه شیراز آمادگی کامل برای معرفی خدمات بخش راهداری و حمل و نقل استان به مردم شریف استان از تریبون نماز جمعه را دارد .

راستیار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس نیز در این دیدار علاوه بر تشریح خدمات این بخش به مردم گفت: راهداران به عنوان سربازان گمنام جاده ها در بارش های اخیر با غیرت  و مردانگی به صورت شبانه روزی در راه خطیر خدمت رسانی به کاربران جاده ای لحظه ای از تلاش دشت برنداشتند.

وی همچنین افزود: مجموعه راهداری و حمل و نقل استان آمادگی کامل برای همکاری با ستاد نماز شیراز را دارد .

در پایان این نشست هم چنین بر انعقاد تفاهم نامه مشترک بین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و ستاد نماز جمعه شیراز تاکید گردید.