شناسهٔ خبر: 125092 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سامانه سامد صورت پذیرفت؛

پاسخگویی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود)به مردم از طریق برقراری ارتباط با شماره گیری بدون کد 111

سامانه 111 مدیرکل راه و شهر سازی شرق استان سمنان(شاهرود) به منظور ثبت، پیگیری، پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های مردم گرامی در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) حضور یافت و از طریق این سامانه پاسخگوی مردم شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(شرق سمنان): امیرعمیدی مدیرکل راه و شهر سازی شرق استان سمنان(شاهرود)گفت: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) فرصت بسیار مناسبی برای تعامل بی واسطه مردم با مدیران دستگاه های اجرایی است که موجب کاهش مراجعات حضوری و هزینه همچنین پاسخگویی در زمان کوتاه می شود ضمن این که مدیر می تواند از طریق پیشنهادات، انتقادات و شکایات مطرح شده، برای برطرف کردن و اصلاح موارد اشاره شده برنامه ریزی کند.بر اساس این گزارش،امیر عمیدی به مدت یک ساعت در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) و از طریق تلفن ۱۱۱ به‌ طور مستقیم، مشکلات و درخواست های مطرح شده از سوی شهروندان را پاسخ داد.شایان ذکراست از ابتدای سال جاری تا کنون، مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود) جهت پاسخگویی به مردم عزیز ، 2 بار در این سامانه حضور داشته است.