شناسهٔ خبر: 125097 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا خبر داد؛

پیشرفت ۴۸ درصدی طرح نهضت ملی مسکن سروستان شهرضا

غلامرضا سبزواری، رییس شهرضا،اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا از پیشرفت فیزیکی ۴۸ درصدی ۳۷۸ واحد از طرح نهضت ملی مسکن سروستان شهرضا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ غلامرضا سبزواری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا اظهار داشت: در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان بیش از ۱۵ هزار نفر متقاضی بهره‌مندی از مزایای این طرح بودند و اقدام به ثبت نام نمودن که تا کنون براساس بررسی های بعمل آمده افزون بر پنج هزا و ۷۰۰ متقاضی تایید نهایی شدند.  

وی افزود: از متقاضیان ثبت نام شده بیش از یکهزار و ۲۰۰ نفر انصراف دادند و بالغ بر هفت هزار و ۲۰۰ متقاضی نیز به دلیل نداشتن شرایط مورد نظر رد درخواست شدند.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا اذعان داشت: در راستای سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن و در جهت تامین زمین در شهر شهرضا، الحاق ۸۰ هکتار اراضی سروستان در کمیته فنی مورد بررسی قرار گرفت که در مرحله اخذ استعلام از مراجع مربوطه است.  

وی عنوان کرد: ۳۷۸ واحد از طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان به کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سروستان، با پیشرفت فیزیکی ۴۸ درصدی در دست احداث است.  

سبزواری با اشاره به پیگیری‌های بعمل آمده در راستای الحاق و تغییر کاربری ۲۲ هکتار اراضی دولتی به منظور تامین زمین گفت: طرح تفکیکی سایت ۹ هکتاری ۵۰۰ دستگاه درکمیسیون ماده ۵ به تصویب رسید.  

وی بیان داشت: آماده سازی فاز ۵ و ۶ سروستان به مساحت ۷۵ هکتار با پیشرفت ۳۲ درصد و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان در حال انجام است.