شناسهٔ خبر: 125158 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

بین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و شرکت ایران خودرو دیزل؛

قرارداد ارائه خدمات مشاوره و نظارت عالیه در اجرای پروژه بهسازی معابر شرکت ایران خودرو دیزل منعقد شد

قرارداد به منظور ترویج فرآیند بهره‌مندی مضاعف از فناوری‌های نوین روسازی در پروژه‌های متنوع صنعتی، سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و هیئت کارشناسی همراه، در آیین عقد قرارداد ارائه خدمات مشاوره و نظارت عالیه در اجرای پروژه بهسازی معابر شرکت ایران خودرو دیزل حضور یافتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، به منظور ترویج فرآیند بهره‌مندی مضاعف از فناوری‌های نوین روسازی در پروژه‌های متنوع صنعتی، سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و هیئت کارشناسی همراه، در آیین عقد قرارداد ارائه خدمات مشاوره و نظارت عالیه در اجرای پروژه بهسازی معابر شرکت ایران خودرو دیزل حضور یافتند.

در این مراسم که با حضور رئیس هـیئت مدیره، مدیرعامل و جمعی از مدیران اجرایی شرکت ایران خودرو دیزل انجام پذیرفت، توسلی‌مهر مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل با ابراز خرسندی از نظارت عالیه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در فرآیند بهسازی معابر محوطه کارخانه شرکت ایران خودرو دیزل، از ارائه خدمات پژوهشی ارزنده ازسوی مرکز به عنوان عالی ترین مرجع انجام تحقیقات کاربردی کشور در حوزه های مختلف حمل‌ونقل، راه، مسکن و شهرسازی تقدیر کرد.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارش اجمالی از آخرین فعالیت‌های این شرکت، از افزایش چند برابری تولیدات متنوع ایران خودرو دیزل در سال‌های اخیر به خصوص در سال جاری خبر داد.

در بخش دیگری از این مراسم، فرایند پیاده‌سازی فناوری‌های نوین روسازی و تثبیت نقشه پهنه‌بندی قیر عملکردی (PG) کشور در قالب ارائه تخصصی در اختیار حاضران در نشست قرار گرفت.

حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نیز در این جلسه ضمن معرفی اجمالی وظایف و اقدامات مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در حوزه بهره‌مندی مضاعف از فناوری‌های نوین به ویژه در عرصه روسازی کشور، از توجه مدیریت ارشد شرکت ایران خودرو دیزل برای بهره‌مندی از آخرین فناوری‌های نوین روسازی و ساخت و ساز در پروژه‌های متنوع عمرانی این شرکت، تقدیر کرد.

وی اشاعه این رویکرد علمی و پژوهشی و نوع نگاه را، لازمه انجام تمامی پروژه‌های عمرانی پهنه صنعتی کشور دانست.

حیدری آمادگی کامل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برای ارائه خدمات متنوع علمی و پژوهشی در حوزه‌های مختلف عمرانی، ساخت‌وساز و تحقیقاتی برای بدنه صنعتی کشور و به ویژه شرکت‌های تولیدی دانش‌بنیان را، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به نام تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری شده است، مورد تاکید قرار داد.

خاطرنشان می‌شود در پایان این آیین، سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و هـیئت همراه از خطوط مختلف تولید شرکت ایران خودرو دیزل بازدید فنی به عمل آوردند.