شناسهٔ خبر: 125173 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از مدیر روابط عمومی راهداری جنوب سیستان و بلوچستان

بیرجندی مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در امور بانوان از سرکار خانم محبوبه بیرجندی  مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان به عنوان بانوی فعال در اجرای پویش همراهان سفر ایمن اربعین حسینی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، هما باعثی مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در امور بانوان از محبوبه بیرجندی مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان به عنوان بانوی فعال در اجرای پویش همراهان سفر ایمن اربعین حسینی تقدیر کرد.

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان در این رابطه اظهار داشت: به لطف خدا روابط عمومی این اداره با اطلاع رسانی دقیق و بی وقفه و انعکاس مستمر  دستاوردها و فعالیت های این مجموعه در زمان اربعین توانست نقش مهمی را در انعکاس هر چه بهتر خدمات این اداره کل به زوار گرامی کشور پاکستان ایفا کند.

وی گفت: این موفقیت ارزشمند که در کارنامه اداره‌کل به یادگار می‌ماند بدون شک ماه حصل مدیریت کارآمد، فعالیت گروهی و مشارکت تمامی اعضا خانواده راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان بخصوص هدایت و پشتیبانی ویژه جلال الدین قادری مدیرکل استان، معاونین و تمامی همکاران در بخش‌های مختلف این اداره‌کل و ادارات تابعه بوده است.   

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان ابراز امیدواری کرد که با حمایت همه جانبه این عزیزان در استمرار این حرکت، شاهد موفقیت‌های پیاپی و چشمگیری در دستیابی به هدف والای این اداره کل باشیم.