شناسهٔ خبر: 12518 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

پیشرفت ۳۴ درصدی قطعه دوم محور باباميدان – گچساران در كهگيلويه‌وبويراحمد

محور تربت حیدریه بیرجند مدیرکل راه و شهرسازی كهگيلويه وبويراحمد از پیشرفت ۳۴ درصدی قطعه دوم محور باباميدان – گچساران در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره‌كل راه و شهرسازي كهگيلويه و بويراحمد، خیراله خادمي معاون ساخت و توسعه راه‌هاي شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور ، مهدی نظريان مديركل ساخت و توسعه راه‌هاي منطقه جنوب كشور ، حسن فدايي مديركل راه و شهرسازي استان به همراه جمعي از مسئولين كشوري و استاني از پرو‍ژه‌هاي قطعه دوم باند بزرگراه بابا ميدان- گچساران و قطعه سوم محور گچساران – بهبهان با هدف پيش‌بيني اعتبار مورد نياز برای ادامه روند اجرايي این پروژه‌ها بازدید کردند.

فدايي در حاشيه بازدید از اين پروژه‌ها با اشاره به اهمیت محور مواصلاتی بابا ميدان- گچساران در کاهش ترافیک گفت: این محورهاي یکی از جاده‌های مهم و شریانی کشور محسوب می‌شود که در ایام تعطیل و دیگر روزهای سال، شاهد وقوع حجم زیاد ترافیک و تردد در این محور هستیم که با تکمیل و دو بانده کردن آن بخش مهمی از این مشکلات حل خواهد شد.

فدايي طول قطعه دوم بزگراه باباميدان - گچساران را ۱۳ كيلومتر بیان كرد و افزود: اين محور تاكنون ۳۴ درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی كهگيلويه وبويراحمد مبلغ قرارداد اين پروژه را ۲۲۰ ميليار ريال اعلام كرد.

فدايي تأکید كرد : پروژه چهارخطه  گچساران – بهبهان به طول ۴۰ كيلومتربوده كه عمليات اجرايي آن در روزهاي پاياني سال گذشته شروع  شد و در حال حاضر با پيشرفت پنج درصدي در حال اجراست.

وی  اعتبار این پروژه را ۷۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد..

وی با اشاره به اهمیت چهارخطه شدن جاده ارتباطی گچساران به بهبهان در کاهش تصادفات جاده‌ای به دلیل ترانزیتی بودن این محور ارتباطی ابراز امیدواری کرد: با تکمیل احداث این جاده، تحولی چشمگیر در تسهیل تردد در این جاده شریانی ایجاد شود./

نظر شما