شناسهٔ خبر: 125183 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان برگزار شد؛

طرح آموزش و ارتقای دانش فنی راهداران شهرستان دامغان

photo_2023-01-23_13-30-12.jpg رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان از برگزاری دوره آموزش پرسنل گشت های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دامغان خبر داد و گفت: این دوره یک روزه با حضور حداکثری پرسنل گشت های راهداری و ترابری و با هدف آشنایی با اطلاعات به‌روز حوزه‌های حمل و نقل، ایمنی راه و حریم و نگهداری راه و ابنیه فنی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سمنان) حسین ابوطالبی آهوانویی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان در حاشیه برگزاری دوره آموزش پرسنل گشت های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان گفت: هر برنامه آموزشی برای کارکنان یقینا پیشرفت دانش و مهارت فنی راهداران را به دنبال دارد و انطباق تغییرات بی‌شک در بر بهره وری پرسنل موثر است و می تواند در رشد و کارایی سازمان ملموس باشد.

ابوطالبی در ادامه یادآور شد: این دوره یک روزه با حضور حداکثری پرسنل گشت های راهداری و ترابری و با هدف آشنایی با مسائل روز حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد و شرکت کنندگان با اهمیت و ضرورت این موضوعات آشنا شدند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان از محوریت سه گانه این دوره آموزشی خبر داد و افزود: راهداران این شهرستان علاوه بر تجربه کاری با شرکت در طرح آموزش و ارتقای دانش فنی از اطلاعات به‌روز حوزه‌های حمل و نقل، ایمنی راه و حریم و نگهداری راه و ابنیه فنی بهره مند شدند.

وی خاطرنشان ساخت: امیدواریم با استمرار اینگونه طرح های آموزشی بتوانیم در پیشبرد اهداف، ارزش‌ها، سیاست‌ها، چشم انداز ها و مأموریت‌های سازمان علمکرد خوبی داشته باشیم.