شناسهٔ خبر: 125184 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۱۰ ماهه سال جاری؛

رشد ۱۰۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی پرویزخان

محمد احمدی - کرمانشاه معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: شمار تردد مسافران ورودی و خروجی از پایانه مرزی پرویزخان ۱۰۲ درصد افزایش داشته‌است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)  محمد احمدی اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۱۸۲ هزار و ۸۱۱ مسافر از پایانه مرزی پرویزخان تردد کرده‌اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۱۰۲ درصدی حکایت دارد.

وی افزود: مجموع ترددهای ورودی از پایانه مرزی پرویزخان به ۷۳ هزار و ۷۸۰ تردد رسید که ۲۲ هزار و ۱۵۹ مسافر ایرانی و ۵۱ هزار و ۶۲۱ مسافر عراقی بودند.

احمدی همچنین مجموع ترددهای خروجی مسافران از پایانه مرزی پرویزخان را ۱۰۹ هزار و ۳۱ نفر اعلام کرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: طی امسال، ۶۱ هزار و ۹۲۰ مسافر ایرانی و ۴۷ هزار و ۱۱۱ مسافر عراقی از پایانه مرزی پرویزخان خارج شدند.

احمدی خاطرنشان کرد: طی ۱۰ ماه سال گذشته، ۳۹ هزار و ۱۳۵ مسافر از پایانه مرزی پرویزخان وارد و ۵۱ هزار و ۳۶۴ مسافر از این مرز خارج شدند.

وی افزود: بیشترین تردد مسافر از پایانه مرزی پرویزخان با ۱۹ هزار و ۵۸۶ نفر در تیرماه ۱۴۰۱ و کمترین تردد با تعداد ۹ هزار و ۸۶۷ نفر در آذرماه ۱۴۰۱ انجام شده‌است.