شناسهٔ خبر: 125203 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر به خوزستان انجام شد؛

تقدیر معاون رئیس جمهور از خدمات مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان به خانواده شهدا و ایثارگران

تقدیر معاون رئیس جمهور از خدمات مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور از خدمات مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان به خانواده شهدا و ایثارگران تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خوزستان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد؛ از اقدامات ویژه محمد حسین پناهی فر ،مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، تقدیر کرد.

قاضی‌زاده هاشمی به پاس تلاش‌های مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص تامین زمین برای خانواده شهدا و ایثارگران لوح تقدیری را به ایشان اهدا کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور همچنین از تلاشها و پیگیری های مستمر سید حسین دهبان زاده معاونت املاک و حقوقی و حمزه پارساپور ،رئیس اداری واگذاری، این اداره کل در راستای تامین زمین تقدیر کرد.

گفتنی است در سال جاری و تا پایان سال ۱۴۰۲ زمینهای تامین شده برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران حدود ۷ هزار و ۴۰۰ واحد است که این میزان معادل تامین زمین در ۴۰ سال گذشته است.