شناسهٔ خبر: 12524 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پروژه‌های سرمایه‌گذاری شرکت عمران و بهسازی شهری ایران- ۳

پروژه مسکونی ۲۱۴ واحدی منطقه سیروس تهران به سرمایه‌گذاران بین‌المللی معرفی می‌شود

بازدید معاون وزیر راه و شهر سازی از بافت تاریخی و هدف سیروس شرکت عمران و بهسازی شهری ایران پروژه مسکونی ۲۱۴ واحدی را در محله سیروس تهران در همایش سرمایه‌گذاری حمل‌ونقل، مسکن و شهرسازی به سرمایه‌گذاران معرفی می‌کند.

به گزارش ستاد خبری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل‌ونقل و مسکن و شهرسازی، شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در نظر دارد با معرفی پروژه‌ه‌ای در محله سیروس تهران به عنوان فرصت‌ سرمایه‌گذاری در همایش «فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل‌ونقل و مسکن و شهرسازی» در جهت احیا و بهسازی محله قدیمی سیروس قدم بردارد.

محله سیروس به مساحت ۴۳ هکتار شامل ۲۱۴۰ پلاک مسکونی است و بر اساس برآورد جمعیت در سال ۱۳۸۰ بیش از ۱۰ هزار نفر در این منطقه زندگی می‌کنند. مساحت زمین پروژه حدود ۶۹۰۰ متر مربع و جمع مساحت زیربنا ۲۸۹۳۵ مترمربع است.

با توجه به واقع شدن اين محله در منطقه بازار تهران، ۱۷/۰۹ درصد وسعت محله را كاربری‌های فرامنطقه‌ای و ۵۸/۰۵ درصد را كاربری مسكونی به خود اختصاص داده‌اند.

این محله از شمال در طول ۷۱۰ متر به خیابان ۱۵ خرداد، از شرق در طول ۵۰۰ متر به خیابان ری، از جنوب در طول ۶۵۰ متر به خیابان مولوی و از غرب در طول ۷۰۰ متر به خیابان مصطفی خمینی محدود می‌شود.

پروژه بلوک‌های a و b مجتمع مسکونی سیروس واقع در محله سیروس منطقه ۱۲ تهران است. این پروژه شامل ۲۱۴ واحد مسکونی در مجاورت محور کیانی و در زمینی به مساحت ۶۹۰۰ متر مربع طراحی شده و در حال اجراست و مدت اجرای پروژه نیز ۲۴ ماه تخمین زده شده است.

میزان سرمایه‌گذاری اولیه برای هزینه‌های انجام شده از جمله مطالعات اولیه، امکان سنجی، دریافت مجوزها و تملک اراضی ۴،۷۵۸،۶۲۱ یورو خواهد بود.

در جدول زیر آخرین وضعیت پروژه مذکور تشریح شده است:

وضعیت پروژه 

آری

خیر

آیا امکان سنجی صورت گرفته است؟

 √

 

آیا زمین مورد نیاز تامین شده است؟

 

 √

آیا زیر ساخت های لازم (برق، آب، مخابرات، سوخت، جاده و...) برای اجرای پروژه مهیا می باشند؟

 

ملزومات پروژه (از نظر دانش فنی، ماشین آلات، تجهیزات و تامین‌کنندگان بالقوه و....) مشخص شده اند؟

 

 √

آیا هیچ گونه توافقی برای خرید ماشین آلات، تجهیزات و یا تامین دانش فنی صورت گرفته است؟

 

√ 

نخستین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل‌ونقل، مسکن و شهرسازی ۱۱ و ۱۲ مهرماه ۱۳۹۴ در سالن همايش‌های صدا و سيما برگزار می‌شود.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

برای مشاهده متن کامل معرفی پروژه محله سیروس تهران اینجا را ببینید. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظر شما