شناسهٔ خبر: 125248 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۱۰ ماهه سالجاری صورت گرفت؛

افزون بر ۱۰۹ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ سیستان و بلوچستان 

۱۴۱ رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از ثبت ۱۰۹ هزار و ۳۰۷ تماس در حوزه های حمل و نقل و راهداری با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل خبرداد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، زهرا نخعی مقدم اظهار داشت:کارشناسان این مرکز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مردم و رانندگان در خصوص وضعیت جاده ها و ناوگان حمل و نقل برون شهری هستند.

وی ادامه داد:آگاهی از آخرین وضعیت راه های استان، شرایط مسدود و بازگشایی راه ها، محدودیت تردد وسایل نقلیه در جاده ها، مسیرهای دریافت و رفت و آمد بهینه بین شهرها از جمله اطلاعاتی است که مردم می توانند با تماس با سامانه 141 به آنها دسترسی پیدا کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد:دریافت اطلاعات تصادفات، ثبت مشکلات جاده ای و شکایت از ناوگان حمل ونقل عمومی از دیگر مواردی است که شهروندان عزیز می توانند از طریق سامانه 141 با مسئولان این اداره کل در میان بگذارند.

نخعی مقدم در خاتمه از کابران جاده‌ای خواست با توجه به فصل سرما و شرایط آب و هوایی ،پیش از اقدام به سفر وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ پیگیری کنند.