شناسهٔ خبر: 125301 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوروبیابانک خبر داد؛

اخذ ۳۰۰ فقره سند تک برگ اراضی دولتی شهرستان خورو بیابانک / واگذاری ۳۲۳ پلاک مسکونی دولتی در راستای ساخت مسکن اقشار مختلف

ابوالفضل اقا ،خور ، اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوروبیابانک از واگذاری ۳۲۳ پلاک مسکونی برای رفع مشکل مسکن اقشار مختلف این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش های بعمل آمده ۳۰۰ فقره سند تک برگ اراضی دولتی شهرستان خورو بیابانک اخذ شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ ابوالفضل آقا رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوروبیابانک اظهار داشت: مطابق با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و تلاش‌های بعمل آمده در راستای اجرای قانون حدنگار، صیانت از حقوق بیت المال و تثبیت مالکیت دولت بر روی اراضی، ۳۰۰ فقره سند تک برگ اراضی دولتی این شهرستان به نام دولت و با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شد.

وی با بیان اینکه در سالجاری بخشی از اراضی دولتی این شهرستان با کاربری‌های مختلف جهت تامین مسکن و خدمات در محدوده و حریم شهرهای شهرستان خوروبیابانک واگذار شده است، اذعان داشت: در راستای سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۱۷۴ پلاک مسکونی در شهر خور و ۱۳۰ پلاک مسکونی در شهر جندق واگذار شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوروبیابانک با اشاره به اینکه تعداد سه پلاک مسکونی جهت ساخت مسکن محرومین شهر جندق به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است عنوان کرد: ۱۶ پلاک زمین به مددجویان بهزیستی واگذار و منجر به احداث ساختمان شده است.  

وی در خصوص دیگر اراضی واگذار شده در سطح شهرستان به واگذاری ۳۰ هکتار اراضی بمنظور احداث ناحیه صنعتی شهر جندق اشاره کرد و گفت: مراحل ابلاغ ۱۲.۲ هکتار از اراضی بمنظور واگذاری در طرح نهضت ملی مسکن شهر خور و مراحل طرح الحاق به محدوده با مساحت ۳۰ هکتار زمین در سطح شهرستان در دست پیگیری است.