شناسهٔ خبر: 125331 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان خبر داد؛

تردد روان و با احتیاط علی رغم بارش سنگین برف در محور زاهدان_خاش

برف روبی محور زاهدان_خاش مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:در محور زاهدان،خاش با وجود بارش سنگین برف تردد روان و با رعایت جوانب احتیاط صورت می‌گیرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد اظهار داشت:با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف در محور مذکور کلیه راهداران شهرستان های تفتان و خاش از ساعت ۱۸ روز گذشته به صورت آماده‌باش در آمدند و با توجه به بارش سنگین برف که از ساعت ۲۱ شب گذشته آغاز و تا ساعت ۵ بامداد امروز ادامه داشته نسب به برف‌روبی و نمک پاشی این محور اقدام کردند.

وی ادامه داد:تعداد ۲ دستگاه برف روب و ۲دستگاه نمک پاش نسبت به برف روبی  و نمک پاشی این محور اقدام نمودند و همچنین گشت های راهداری از شهرستانهای خاش و تفتان جهت تسهیل در تردد کاربران جاده ای  در محور حضورداشتند و در حال حاضر تردد در محور زاهدان_خاش، روان و بارعایت جوانب احتیاط صورت می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به شروع برف از کیلومتر ۸۰ محور زاهدان به سمت خاش تا کیلومتر ۱۷۵ افزود: ارتفاع  برف در بعضی مناطق به ۲۰ سانتی متر نیز رسیده که در چند سال گذشته بی سابقه بوده است.

کرد در پایان از  رانندگان و کاربران جاده ای خواست درصورت ضرورت برای سفر  از طریق تماس با  سامانه ۱۴۱ که بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی می باشد از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.