شناسهٔ خبر: 125340 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ده ماهه سال جاری؛

بیش از یک میلیون و ۷۶۹ هزار مسافر در ایلام جابه جا شد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: از اول سالجاری تا پایان دی ماه بیش از یک میلیون و ۷۶۹ هزار و ۹۷۲ مسافر به وسیله ناوگان حمل ونقل عمومی مسافری جابه جا شدند که این آمار ۶۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، سیدزاهدین چشمه خاور اظهار داشت : از اول سال جاری تاکنون بالغ بر یک میلیون و ۷۶۹هزار و ۹۷۲مسافر درون و برون استانی از طریق ۱۵۵هزار و ۷۷۷ سفر توسط ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه در سطح استان به مقاصد درون و برون استانی انجام شده است.

وی افزود: نسبت جا به جایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۸درصد افزایش و نسبت کل تعداد سفر ۲۴ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر و شرکت های مسافربری و تاخیر در مبدا و حین سفر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکتی، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین طی این مدت ۳۸ میلیون و ۱۲ هزار تردد سایل نقلیه در جاده های ارتباطی استان ثبت شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است.